Google Ads Specialist

Een google ads specialist doet meer dan je denkt

Wil je met je bedrijf meer omzet, meer winst en meer resultaten behalen via internet schakel dan een google ads specialist in. En zodra je besluit om zo’n google ads specialist of online marketing bureau in te huren doe dat dan bij iemand die partner is van Google. Zo weet je zeker dat je kennis in huis haalt en dat alles professioneel wordt uitgevoerd. Je komt er in dit artikel achter waarom zo’n specialist essentieel is voor je bedrijf en hoe je er het maximale rendement uit kunt halen. Meer omzet, meer winst en meer resultaten wil toch ieder bedrijf?

Boek resultaat met een google ads specialist

Het is allang niet meer vreemd als je een vraag hebt of je zoekt een product je het eerst naar je smartphone grijpt en op Google het antwoord zoekt. Natuurlijk wil jij als bedrijf dat antwoord gelijk kunnen geven, want anders loop je de kans mis en gaat de gebruiker naar de concurrent. Google Ads is een kanaal dat gaat om de gebruiker met een koopintentie. Dat is nu net de gebruiker die je graag op jouw website wilt hebben. Vandaar dat zichtbaarheid en vindbaarheid tegenwoordig op internet van ontzettend veel belang is en je als bedrijf daar niet achter op kan lopen.

Met een google ads specialist wil je resultaat

Een google ads specialist helpt jouw doelgroep om je bedrijf te vinden. Een goede ads specialist kent alle trucjes en weet de in’s en out’s van het adverteren bij Google. Zij kunnen jou precies uitleggen waar het allemaal omdraait bij adverteren via Google en hoe je het beste resultaat eruit kunt halen. Dat is uiteindelijk wat je wilt van een google ads specialist, resultaten.

Kies voor een google ads specialist met jarenlange ervaring

Als je op zoek gaat naar zo’n google ads specialist wil je natuurlijk wel waar voor je geld krijgen. Want het is niet goedkoop. Er zijn genoeg online marketing bedrijven en freelancers die jou hun diensten kunnen aanbieden. Zorg ervoor dat je een specialist uitzoekt die eerdere resultaten kan laten zien. Een ads specialist met 100 positieve testimonials gaat het zeer waarschijnlijk veel beter doen dan een specialist met maar een paar positieve recensies.

Laat je campagnes scannen door een google ads specialist

Een google ads specialist ziet het vaak genoeg gebeuren dat de kosten van het adverteren erg oplopen terwijl de resultaten steeds minder worden. Dat is wat je als bedrijf absoluut niet wilt hebben en dat is begrijpelijk. Bij Google Ads adverteren mag nooit en ten nimmer een kostenpost worden. Het moet juist voor jouw bedrijf geld opleveren. Sommige online marketing bedrijven en specialisten maken gebruik van een zogenaamde “groeiscan”. In deze scan wordt alles duidelijk hoe je ervoor staat met je advertentiecampagne. Worden de juiste zoekwoorden gebruikt, heeft je account de juiste accountstructuur en is de goede landingspagina gekoppeld aan de juiste advertentie. Maar ook hoe ziet de advertentie eruit en is die nog steeds wel effectief? Maar de centrale vraag als het gaat bij het adverteren via Google is hoe je je website zo kunt optimaliseren dat je meer resultaten kan boeken bij Google Ads.

Verschillende mogelijke manieren om te adverteren met Google Ads

Je krijgt van een google ads specialist vooral veel hulp. Als je er open voor staat krijg je hulp bij welke kanalen je het best kunt inzetten voor je campagnes en die voor het hoogste omzet kunnen zorgen. Want met Google Ads campagnes kan je er vanuit gaan dat je met je bedrijf meer omzet gaat scoren, mits er goed gebruik van wordt gemaakt. Overigens beslaat het adverteren bij Google niet alleen de zoekresultaten, maar is het ook mogelijk om via het Google Shopping gedeelte te adverteren. Dat is vooral handig als je een webshop hebt. Een google ads specialist neemt je bij de hand en kan jouw bedrijf op alle mogelijk manieren helpen bij het adverteren via Google Ads.

Het blijft niet alleen bij een advertentie online plaatsen

Vooral bij jonge en ambitieuze ondernemers zie je vaak genoeg gebeuren dat ze enthousiast een advertentiecampagne opzetten bij Google Ads. Sommige doen dat zelf, sommige schakelen een google ads specialist in. Beginnende ondernemers denk snel dat het live zetten van een advertentie gelijk meer omzet oplevert en het maximale rendement eruit halen. Dat is in veel gevallen onjuist. Na het plaatsen van een advertentie is het noodzaak op de campagne te optimaliseren. Wil je blijven groeien en meer en meer omzet behalen dat is optimaliseren essentieel. En natuurlijk wil ieder bedrijf blijven groeien.

Haal het maximale uit je Google Ad campagne

Je wilt als bedrijf het maximale uit je advertentiecampagne halen. Tegelijkertijd vraag je je wel af hoe je dat moet aanpakken. Waarschijnlijk zal je met het plaatsen van een advertentie de indruk krijgen dat de opbrengst niet opweegt tegen de kosten. De handdoek in de ring gooien is nooit een optie en verstandig is om juist dan een google ads specialist in te schakelen. Overweeg verschillende google ads specialisten en kies iemand uit waar je vertrouwen in hebt. Dat vertrouwen kun je bepalen door de eerdere genoemde testimonials. Maar ook een oriëntatiegesprek kan van grote waarde zijn. Vergelijk google ads specialisten met elkaar en kies degene uit de het meest betrouwbaar overkomt. Zo weet je zeker dat je het maximale uit je advertentiecampagne kunt halen.

Kies een google ads specialist die partner is van Google

Naast dat een google ads specialist betrouwbaar moet zijn is het ook aan te raden om iemand aan te nemen die partner is van Google. Partner van Google zijn betekent dat de specialist op de hoogte is van de laatste ontwikkelingen en je zult merken dat de campagnes een stuk vlotter en soepeler verlopen dan een specialist die geen partner van Google is. Het maakt daarbij niet uit in welke branche je je begeeft. Is het B2C is het B2B? Een ads specialist die partner is bij Google kan voor grote resultaten zorgen.

Laat je Google advertenties campagnes uitbesteden

Een specialist met kennis of een bureau met kennis van het adverteren bij Google helpt jou bij het opzetten, inrichten en optimaliseren van advertentiecampagnes. Dat geldt voor zowel nieuwe campagnes als bestaande campagnes. Het is slim om gebruik te maken van een derde partij bij het adverteren bij Google. Het adverteren is namelijk een specialisme dat niet mag worden onderschat. Met een specialist zorg je voor hogere omzetten, terwijl je de kosten juist naar beneden ziet gaan. Dat moet je als bedrijf muziek in de oren klinken? Het uitbesteden van adverteren bij Google brengt dan ook ontzettend veel voordelen met zich mee. Specialisten volgen elke nieuwe ontwikkeling van Google en vooral de eerdere besproken partners van Google hebben korte lijntjes met deze populaire zoekmachine. Heb je het budget besluit dan om adverteren via Google uit te besteden.

Een ads specialist laat zich vanzelf uitbetalen

Je ziet het vaak genoeg bij ondernemers die de expertise missen om campagnes succesvol op te starten en te optimaliseren. Misschien zal je leuke resultaten in het begin zien, maar dat zal na een korte periode terug gaan lopen. Je ziet langzamerhand het rendement steeds meer dalen en dat is alles behalve de bedoeling van een advertentiecampagne. Als je twijfelt of je niet over de juiste expertise beschikt dan is het uitbesteden van je advertentiecampagnes een uitstekende keuze. Je blijft een goede rendement houden en voldoende geld verdienen. Uiteindelijk zal een google ads specialist zich vanzelf uit laten betalen.

Zoekwoorden zijn van essentieel belang bij Google advertentiecampagnes

Een belangrijk onderdeel van Google Ads, maar ook andere onderdelen van online marketing, zijn de zoekwoorden die je gebruikt. Zoekwoorden zet je voornamelijk in voor SEO, maar ook voor content marketing en dus zeker ook voor jouw Google Ads campagnes. Met een google ads specialist zorg je er samen voor welke zoekwoorden goed bij jouw bedrijf passen en waar de doelgroep veel naar zoekt. Een specialist kan onderzoeken waar jouw doelgroep naar zoekt, hoeveel ze dat doen en hoeveel van die mensen daadwerkelijk op jouw website terechtkomen. Zoekwoorden onderzoek is voor SEO belangrijk, maar mag ook bij het adverteren via Google niet ontbreken.

Heb je het over kosten maken dan heeft dat op een bepaalde manier een negatieve toon. Kosten maak je als je auto gerepareerd moet worden en dat verdient zich niet vanzelf terug. Het inschakelen van een google ads specialist doet dat juist wel. Die betaalt zich wel terug wat zal blijken uit de meeropbrengst die je bij de advertentiecampagnes realiseert. Dat kan betekenen dat je niet meteen meer geld kwijt bent dan dat je uitgeeft. Na verloop van tijd zal je juist zien dat een google ads specialist je juist meer gaat opleveren.

Het aanpassingsvermogen van een ads specialist

Google als zoekmachine is aardig dynamisch te noemen. Wat houdt dynamisch in? Er zijn altijd nieuwe ontwikkelingen gaande en je krijgt elk jaar te maken met nieuwe updates en functies. Een google ads specialist die partner is van Google wordt hier direct van op de hoogte gehouden. Dat betekent dat deze specialisten direct mee kunnen bewegen met nieuwe ontwikkelingen en een stap voor zijn op de concurrentie die geen partner van Google is. En mee bewegen is nodig, heel erg nodig. Sta je vandaag op de eerste zoekpositie, dat kan de volgende morgen heel anders zijn. Dat geldt ook voor Google advertentiecampagnes.

Als google ads specialist moet je bij de les blijven

Het belang van Google Ads, en online marketing in het algemeen, is om bij de les te blijven. Dat betekent dat je als specialist elke dag moet bijleren en je campagnes blijven optimaliseren. Voor je het weet is de concurrentie je voor en word je van de troon gestoten. Even concentratie verlies en je zal snel genoeg merken dat je klikken van gebruikers mist. Het missen van klikken van gebruikers betekent vaak genoeg het missen van conversies, omzet. Het kan wat dat betreft heel snel gaan.

Wat veel bedrijven doen om medewerkers up-to-date te houden

Bedrijven die advertentiecampagnes niet uitbesteden aan specialisten hebben er nog wel eens een handje van om medewerkers cursussen te laten volgen. Dat klinkt goed, maar de kosten van zulke cursussen zijn bijna niet betaalbaar. Daarnaast loop je het risico dat deze cursussen verouderd zijn. Daarom is het juist veel voordeliger om te investeren in een google ads specialist. Bij deze persoon weet je zeker dat hij of zij op de hoogte is van alle ontwikkelingen en jou dat hoge rendement kunt geven. Het is een gegeven dat het uitbesteden van je campagnes aan een specialist je een stuk meer leads geven, hoger omzet en meer bezoekers op je website. Dit hele verhaal is geen verplichting om een ads specialist in te schakelen, maar dat het erg verstandig is dat staat vast.

Laat een frisse wind door je advertentiecampagnes gaan met een google ads specialist

Soms bestaat de situatie dat je al een zakenpartner hebt als het gaat om advertentiecampagnes bij Google Ads. Dan nog kan het nooit kwaad om een andere Google Ads expert mee te laten kijken. Ze kunnen een frisse wind brengen in de campagnes en kunnen jou en je partner op punten wijzen waar jullie nog nooit eerder aan hebben gedacht. Daarnaast is een bijkomend voordeel van een zo’n ads specialist dat hij of zij veel werk uit handen nemen. Zo hoef je niet zelf ingewikkelde campagnes op te zetten en kan je als bedrijf je bijvoorbeeld richten op het genereren van meer leads. Besluit je zelf Google Ads campagnes op te zetten dan ben je daar veel tijd aan kwijt.

Ben je wel of niet een expert op het gebied van Google Ads?

Vraag jezelf goed af of je een echte expert bent op Google Ads gebied. Maar ook of je daadwerkelijk ook wel genoeg tijd hebt om advertenties te ontwikkelen en te optimaliseren. Is dat niet het geval dan is het uitbesteden van campagnes aan een ads specialist aan te raden. Je ziet dat de meeste fouten die ondernemers maken bij Google Ads campagnes fouten zijn waar het gaat om een gebrek aan tijd of een gebrek aan kennis. En het is simpelweg zonde om voor dit soort fouten geld te laten liggen.

Ga een samenwerking aan met een ads specialist

Heb je weinig kennis en weinig tijd dan ga je nooit alles uit jouw advertentiecampagne halen. Het is dan alleen effectief als je besluit om samen te gaan werken met een specialist. Zorg dan ook voor een online marketing bureau met veel kennis en die er alles aan doen om jouw doelstellingen te behalen. In dit geval gaat het dan altijd om kwaliteit in plaats van kwantiteit. Zorg dat een google ads specialist de campagne constant optimaliseert en de progressie monitort. Elke maand even contact hebben is een absolute must en daarbij kun je kijken wat de maandelijkse resultaten zijn. Zo distantieer je jezelf niet van de campagne en weet je duidelijk hoe het ervoor staat en waar er mogelijk verbeterd kan worden.

Is Google de enige zoekmachine voor advertentiecampagnes?

Google staat centraal als het aankomt op adverteren via zoekmachines. Dat komt omdat het marktaandeel van Google ligt tussen de 90 en 95 procent. Die andere 10 procent gaat naar andere zoekmachines zoals Bing van Microsoft. Heb je een goede specialist te pakken dan kan hij of zij jou vertellen waar jouw doelgroep zich bevindt. Vooral als je als bedrijf opereert in het buitenland dan kan het zoekmachine gebruik nog al eens wisselend zijn. In bijvoorbeeld China is Google een stuk minder populair onder internetgebruikers en gebruiken ze vooral andere zoekmachines. Een google ads specialist moet hier alles vanaf weten.

Lees je zelf in de materiaal als je nog niets van Google advertentiecampagnes weet

Een google ads specialist hecht waarde als je als ondernemer de basisbeginselen weet van Google Ads. Alleen op deze manier kunnen zij jou duidelijk maken hoe de advertentiecampagnes verlopen en welke veranderingen effect hebben. Daarnaast kan je een gesprekspartner zijn van deze specialisten wat een stuk minder ruis oplevert. Er zijn ondernemers die negatieve ervaringen hebben met specialisten gewoonweg omdat ze te weinig kennis hebben van de materie. Nogmaals, Google Ads is een specialisme die je niet binnen een uurtje kunt uitleggen. Er gaat veel tijd en moeite in zitten om er ervaren in te worden.

Ben je overtuigd en wil je samenwerken met een google ads specialist?

Er zijn alleen maar voordelen te behalen als je besluit om samen te gaan werken met een google ads specialist. Daarom krijg je nu de kans om een gratis adviesgesprek te krijgen met zo’n specialist. Het enige wat je hoeft te doen is via onderstaande knop te reageren en je gegevens in te vullen. Er zal contact met je worden opgenomen door een van de beste google ads specialisten van Nederland. Je kunt alle vragen die je hebt stellen aan deze specialist en zal naast antwoorden ook advies geven hoe je je advertentiecampagnes kunt perfectioneren. Reageer snel, want deze speciale actie geldt alleen vandaag.

Over de schrijver
Reactie plaatsen

Ontdek hoe jij dagelijks nieuwe klant aanvragen voor jouw bedrijf kan binnen halen!

Ja, dit wil ik zien!


Bekijk de video compleet GRATIS!