Casestudie Dakbeheer VDL
Casestudie Dakbeheer VDL
Dakbeheer VDL is een service gericht dakdekkersbedrijf. Zijn focus is voornamelijk herstel werkzaamheden van o.a. daklekkages en stormschades. Op het moment dat Dakbeheer VDL de samenwerking met ons is gestart hebben wij het volgende voor hem opgepakt:
- We hebben zijn complete website vernieuwd
- We beheren op dit moment zijn online marketing
De resultaten die we tot op het moment van schrijven hebben behaald zijn:
Zichtbaar zijn op google
- We zijn gestart op 23 augustus en tot op het moment van schrijven 6 december hebben we deze resultaten behaald
- In totaal zijn er 249 unieke offerte aanvragen bij hem binnen gekomen
- De kosten per aanvraag zijn gemiddeld €32,79 voor de campagnes die wij hebben opgebouwd en optimaliseren.
In de eerste maand hebben we meerdere campagnes gelanceerd om de campagnes in verhouding met zijn website te kunnen optimaliseren.
In de eerste maand lagen de kosten per conversie dus ook nog iets hoger!
Maar juist doordat we er boven opzitten hebben we dit vrij snel kunnen verlagen!
In de volgende maand, hebben we ook voornamelijk website aanpassingen doorgevoerd om deze beter te laten presteren.
In de foto hier onder kan je zien dat de kosten per conversie voor met +50% goedkoper zijn geworden! Dat betekend dat we op dit moment dubbel zoveel aanvragen ten opzichte van de vorige maand!
Meer klanten en opschalen
Uit eindelijk is het doel om stapsgewijs meerdere campagnes te lanceren, meer marketing budget te spenderen om klanten aan te trekken en zo op deze manier Dakbeheer VDL helpen met de groei van zijn bedrijf.
Dit heeft er voor gezorgd dat Dakbeheer VDL zijn financiële doelstelling in de eerste 3 maanden van onze samenwerking heeft behaald
Op dit moment zijn we aan het bespreken met welke campagnes we kunnen uitbreiden, opschalen zodat dit bedrijf meer bussen en meer personeel kan inschakelen om nog meer werk te verrichten!